søndag 20. september 2009

Et nydelig lite eventyr.


Hei!
Jeg er helt ny her.
Har drevet med blogg titting en stund og blitt kjempe inspirert av all kreativiteten der ute i bloggeland. Har alldri hat en blogg før. Er ikke teknisk annlagt, så jeg vil på forhånd unskylde for all knoting.
Litt om meg selv: Liker forferdelig godt dette lille eventyret. Er uhelbredelig nostalgiker og elsker å være mamma til min lille kloning på 4 år. Har hekkle dilla. Begynnte å hekkle tøy til Barbien min da jeg var 6 år og siden da har det bare tatt av. Min lille kloning trodde at alle barn var hekklet her i verden, før noen andre unger i barnehagen informerte henne om de kalde fakta.
Dette er brevduen Lina. Hun er min lille klonings franske veninne med brev-veske og eget franskbød under vingen.

Skriv gjerne til meg : maluhost@rocketmail.com
Blir veldig takknemmelig for tipps, ros og ris.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.