tirsdag 16. mars 2010

Springtime in Paris.


Søsteren min og jeg fikk verdens fineste Jul/bursdagspresang i år.
Vår snille far tok oss med til Paris i fire dager.
Vi hadde det kjempe fint. Dagene fløy, men vi klarte å få med oss mye
av den store metropolen.
På vei til Centre Pompidou gikk vi på denne fine bilen, som sto parkert
utenfor en blomsterbutikk. Ble glad i hele kroppen. 


av den amerikanske fotografen Elliott Erwitt.
Den gjorde kjempe intrykk. Snakk om å være fink til å se motiv.
Her er en link til flere bilder av han www.elliotterwitt.com


Vi var innom Petit Pan og så på de fine papirdragene og lyktene dems.
Jeg holdt på å kjøpe meg kaffekanne lykten, men de var utsolgt.
De har den på nett-butikken sin så jeg kan bestille meg den når
økonomien tar seg opp igjenn.


Makroner. Mmmmmmm


Allt virket så mye mere fristende i Paris.
Fantastiske små frukt og grønnt butikker over allt og andre spesial/deikatesse butikker.


Tusen takk pappa !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.