mandag 26. april 2010

Detaljer fra vårt lille rede.


Dette er fra kjøkkenet vårt.
Jeg elsker gammle ting. At det har vært brukt en gang og har en historie.
De tingene jeg har kjøpt på loppis, brukt butikker o.l.
Som jeg ikke vet hvor kommer fra, 
pleier jeg å dikte opp en historie til helt automatisk.



Detaljer fra stua vår.



Hyllen nedenfor har min kjekke mann lagd av et piano-lokk.
Hundene i soffan er en bingo gevinst fra 50-talle,
som en av mine tanter på Sunmøre var så heldig å vinne,
en gang i sin ungdoms vår.




2 kommentarer:

  1. Oi! Så søtt det hjertet med perler var! Så enkelt, og så stilfult! mmm! Jeg liker det jeg ser:)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. De hundene i sofaen...min mormor og morfar hadde en slektning av dem. Sunnmørsk den også, de bodde på Skøye. Lurer på hvor den er nå, har ikke tenkt på den hunden på mange år. Fantastisk hvordan minner kan trigges av et bilde. Kan huske møbelstoffteksturen og lukten enda. *♥*

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.