tirsdag 16. november 2010

I love eBay.




Jeg har forelsket meg helt i eBay.
Bestille fine ting og tang fra hele verden og gå å vente spent på pakke i posten : )
Har vært litt skeptisk til brukt shopping på nett. Siden man ikke får sjekket
varen før man kjøper, men etter en del handel er jeg så langt ikke skuffet.
Tekannen kjøpte jeg for 150 kr inkludert frakt og
den søte Dagsen til smykker kostet 115 inkludert frakt.
Det blir nok noen som får eBay julepresanger av meg i år.

Ha en fin kveld !
Malu : )

6 kommentarer:

  1. For en skjønn tekanne! Og dachsen var helt herlig den og:-)
    Lenge siden jeg har vært på Ebay, må visst ta meg en tur innom igjen:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. I love your vintage ceramics!!!
    so great!!!

    SvarSlett
  3. ååå - ebay er fantastisk! Og etsy! Og epla! Er egentlig ingen netthandler selv, men det er så utrolig spennende! Også har jeg aldri vært skuffet når pakken har dukket opp:) Og disse tingene dine var jo supre :)

    SvarSlett
  4. Lovely teapot! (that cupcake looks tasty:)

    SvarSlett
  5. your blog is rather splendid
    just putting it out there! :-)

    x x

    SvarSlett
  6. Herlige funn, fikk lyst til å prøve å handle der jeg og. Så langt har jeg bare tittet...

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.