mandag 7. februar 2011

Cherry on top :o)


For en liten stund siden fikk jeg denne hyggelige awarden,
av Fru Ekelund med den flotte hekle bloggen fru. Ekelund i Hæklehopla.
Litt av en ære når den kommer fra henne.
Hun er en mester i å hekle skjønne ting.
TUSEN TAKK :o)
FRU EKELUND :o)
Ta dere en tur innom og bli inspirert!
http://fruekelund.blogspot.com

Man skulle avsløre tre ting om seg selv når man fikk awarden.
Får bare beklage på forhånd, er redd for at jeg ikke er så spennende.

1. Jeg har fulgt med på barne tv hele livet (med eller uten barn).
Elsker animasjon og er nok ørlitegrann barnslig.
2. Har som ambisjon for 2011 og få en liten plass på Epla.
3. Klarer aldri å gå forbi en vakker gammel kaffekopp.
Har derfor en VELDIG STOR samling som tyter ut av skapene mine nå.
Til min samboers fortvilelse.

Jeg sender awarden videre til :
Barbro med den herlige og inspirerende bloggen http://barbroslilleatelier.blogspot.com/
Barbro lager de nydeligste ting og er rå flink til å skrive.
Hun har snudd mang en grå dag for meg med fortellingene og betraktningene sine.

Fru Solem med de fine bloggene http://lille-fam-solem.blogspot.com/ og
http://kreativius.blogspot.com/ En award til vær blogg. Super  kreative  begge to.

Håper alle har en fin kveld :o)

4 kommentarer:

  1. Å, kjære Maluba! Nå ble jeg rørt og glad:D Og så jeg i selskap med selveste Barbro da! *Stolt*

    Så nydelig header du har laget! Og jeg synes det var fint å få vite bittelitt mer om deg jeg:) Den eplabutikken skal iallefall får besøk av meg!

    tusen takk igjen!

    god klæm:)

    SvarSlett
  2. Hei! For en flott blogg du har, med masse fine bilder!!! Og så utrolig mye fint du lager :o) Masse inspirasjon! Ha en fin uke !klemmer, Marianne

    SvarSlett
  3. Du fortjener virkelig et kirsebær på toppen! NOk engang produserer du de herligste innlegg. Jeg elsker bildene, kreativiteten din og alle påfunnene. Jeg blir GLAD! Jeg kommer snart tilbake, det er så godt å være her inne hos deg.

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Du har en hyggelig blogg :-)

    Nå skal jeg titte innom de andre bloggene du anbefalter :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.