lørdag 26. februar 2011

Franske katter og varme kaniner.




Min lille Milu på 5 år elsker katter.
Fant dette søte forelskede paret på Fretex i går og bare viste hvem som måtte eie dem.
Har stylet dem litt opp og nå leker vi at det er Herr og Fru Miauuu
fra Paris, som har flyttet inn på rommet til Milu.



Har heklet kanintøffler og lekt meg hos http://www.gickr.com/
Veldig gøy. Fant linken hos den flotte bloggen Med et lekent sinn. 
Ta dere en tur til henne. Hun får meg alltid til å lenkte og sukke etter
det ene vakkrere, kulere og smartere enn det andre.
http://medetlekentsinn.blogspot.com/

Håper alle har en fin helg!
:o)

7 kommentarer:

  1. Å så søte kaniner ;) Artig de luene på kattene ;)

    SvarSlett
  2. Heisann, tusen takk for gode ord, du er så søt!
    kjempe tips til aktivitetssiden nedenfor her, skal sjekkes ut med engang! Kattene var supersøte, du er god som tok de med hjem og inn i varmen :D

    SvarSlett
  3. De kaninfutter er da FOR skønne! Hvor er din datter dog bare en heldig kartoffel, at hendes mor lige kan lave hende sådan et par!

    Og missekattene - de er søde. Jeg har haft en lignende, der desværre knækkede halsen. Fint med både tørklæde og hue.

    God weekend til dig også :o)

    Kh Rikke

    SvarSlett
  4. Très chic!
    Herlige tøfler :)

    SvarSlett
  5. Åh, sånne puser hadde jeg på rommet mitt da jeg var liten! Kjempesøte tøftler!

    SvarSlett
  6. Eg hadde også sånne kattar, du verden så glad eg var i dei! Lurar på kor dei kan ha litt av? Eg har også ei jente som ville likt eit sånt par på rommet. ekstra fine var dei jo med sånn fransk sjvung.

    Bloggen din er ny for meg, og er er kjempeglad for at eg fann den! Veldig fin og veldig inspirerande.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.