onsdag 20. april 2011

Hjertegirlander.


Vi pynter ikke så mye til påske her i huset,
for vi pleier å være på hytta til mine søte svigerforeldre hele påskeferien.
Men litt påskevorspiel må vi jo ha.
Har pyntet med hjertegirlander og påskeliljer i stua, for å gjøre det litt vårlig.
Hjertene var super lette å lage og har man først heklet en "sitter de i fingrene",
så man behøver ikke å følge med på de 20 neste.
Hvis du har lyst til å lage hjerter har jeg laget en liten oppskrift på dem
bare trykk HER.


Etter påske skal hjertene inn på rommet til Milu.
Tenkte jeg skulle trykke noen Sweetheart sitater på dem først.
Syns de minnet litt om dropset og tror det kan bli gøy :o)



Nå gleder vi oss til solvegg, påskesnop og Agatha Christie på tv´en.


Ha en riktig god påske alle sammen :o)

13 kommentarer:

  1. Superskjønn hjertegirlander! Den var utrolig dekorativ!
    Tusen takk for oppskriften - jeg fikk lyst til å prøve meg på et par hjerter i kveld til påskekrimmen:-)

    Ønsker deg en riktig god påske!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nå er vi få minutter unna hyttepåske, holder på å pakke bilen, men fikk lyst å hekle noen hjerter med en gang ;)

    Den kattemuggen var bare helt fullstendig, ufattelig bedårende!! Ble forelsket i den..

    Ha en superfin påske!!

    SvarSlett
  3. Påske hjerten! Kjempe fint.

    SvarSlett
  4. Kjempesøte hjerter, og jeg digger den klokka med "sidelengs" fuglekasse, herlig! Håper dere får en deilig og avslappende påske med masse sol og godteri. *♥*

    SvarSlett
  5. Nydelige hjerter! Ha ei riktig god påske!

    SvarSlett
  6. Kjempeartige hjerter du har laget! Jeg legger meg til som følger jeg♥
    Ha en topp påske:)

    Klem Kristin

    SvarSlett
  7. Plutselig så jeg at jeg faktisk ikke var følger på bloggen din, men har jo vært her masse :) Nå har jeg lagt deg til og gleder meg til å følge med videre ;) Ha en finfin dag!

    Klem Marit Månesaft

    SvarSlett
  8. Hei høpp!!

    Velkommen som følger hos meg,håper du vil trives:)

    Så bra vi kan inspirer hverandre,gleder meg til å se egge glassene dine:)

    Ha en fin dag!!Klem Linda:)

    SvarSlett
  9. Hei igjen!!

    Ja er så glad i det syskrinet,nydelig!!

    Ha en fin vår dag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  10. Hei :) Kristin bak Kreativius sa at bloggen din burde sjekkast ut, og det er eg jammen glad eg gjorde, for her vart eg berre heilt forelska! :) For ein koseleg blogg, og for nokre utruleg vakre heklakreasjonar du lagar! :) Eg hjartar :)
    Legg meg sjølvsagt til som følgjar med det same, for hit vil eg tilbake mange fleire gongar! :)

    Ha ein vakker og kreativ dag :)
    Mvh, Kristin

    SvarSlett
  11. Den där hjärtgirlangen är fantatstiskt bedårande!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.