torsdag 26. mai 2011

En la casa de mi madre.




Kjempe gøy at så mange vil være med på give awayen min,
og hjertelig velkommen til alle nye følgere.
Tusen takk alle sammen dere er bare utrolig søte :o)
Disse bildene er fra et lite besøk hos min mor.
Hun bor i Spania hvor det om våren er frodig og skjønt.
Forelsket meg helt i denne valmue-engen oppe i fjellene.
Kunne ha bosatt meg der under et oliventre på flekken.
Min mor sluttet å kjøpe teknologi da de hadde oppfunnet hustelefon og farge-tv.
Så nå gleder jeg meg til å besøke sidene deres for å se hva som har skjedd siden sist.

Klem :o)




7 kommentarer:

  1. Åh, Sound of Music-følelse! Da ligger omtalen ute og jeg kan smykke meg med tre lodd, hehe. Kan bokstavene brukes til scrap...? Har planer om slike sprell isåfall. Ha en god dag!

    Karianne fra klinkekula, som ikke får logga seg inn på bloggen *eh*

    SvarSlett
  2. Nydelige valmuer. I hagen står mine med knopp på, eg gler meg sånn til dei opnar seg!

    SvarSlett
  3. Fantastiske valmuer.

    Du kan tro jeg tenker ofte på deg. Jeg har heklet hjerter i hopetall. Min datter fikk forskjellige varianter i rødt, hvitt og blått som hun pyntet med til 17.mai. Selv har jeg laget meg hjertegirlander på kjøkkenet, og i kirken skal nå hjertene brukes både ved konfirmasjoner og dåp.

    Tenk at oppskriften din skulle skape så mye fryd og glede. Stor takk til deg.

    Klem

    SvarSlett
  4. For et herlig sted! Kunne trenge noen flere varmegrader her na...

    ha en fin fin lordag

    SvarSlett
  5. Herlige bilder. Ser ut som er fantastisk sted og være. jeg føler meg så tvers igjennom kald, at jeg snart trenger ett slikt sted. Jeg pleier ikke å klage på vær, eller ønsker å bo på varmere plasser, men nå er jeg så kald, selv om være er bedre idag.
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg.
    Jeg har slitt med å få lagt ut kommentarer noen dager, så derfor har det vært stille med det, men ser ut til at det fungerer igjen nå
    Jeg synes bloggen din, bildene dine, og figurene dine er så herlige. Jeg er glad for at du har give awayen, slik at jeg fikk sjansen til å finne deg. Jeg hadde legt meg til hos deg her, om jeg hadde snublet over den, helt uten give away. Jeg gleder meg masse til å følge deg videre.
    Ha en fin dag videre, så skal jeg finne meg en solstråle å varme meg på
    Klem

    SvarSlett
  6. valmuer er saaa fint da - bare saa uttrolig forferdelig at det ikke gaar ann aa ta det med seg inn....
    UTTROLIGE bilder!!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.