søndag 8. mai 2011

Helt i 100 Give away.

 
Hurra :o)
Har rundet 100 følgere for en stund siden
og feirer med en liten give away.
Reglene er de vanlige :
1 lodd for kommentar.
2 lodd for kommentar og er/bli følger.
3 lodd for kommentar, følge og linke innlegget.


Første premien er en boks med bokstaver trukket med trykt
lappestoff  fra Zara home. Boksen inneholder desverre ikke Æ, Ø og Å,
da Zara home er spanske og mangler disse flotte bokstavene i sitt alfabet.
Lille Frk. Fluesopp blir med denne boksen hjem,
og kan kanskje være en erstatning for bokstav mangelen.


Andre premie er en boks med tall fra 0 til 9.
Disse er også fra Zara home og er trukket i det samme stoffet som bokstavene.

Trekningen blir Onsdag den 08.06.2011
Håper dere vil være med
og
at alle har en herlig Søndag.
:o)

104 kommentarer:

  1. Hei pa deg!
    Siden jeg var nr 100, sa apner jeg 'ballet"! To lodd til meg, takk!

    ha en fin fin sondag
    klem Mette

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Jeg tar tre lodd og håper på bokstaver til rommet til guttene mine.:)
    Jeg har også Gibort på kjole + giga heklenål. Du er velkommen til å delta.
    Ellen :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med 100 følgere!
    Bloggen din er en øyenlyst :)
    Jeg deltar med 3 lodd & krysser fingrene for at jeg vinner.

    Ha en herlig søndag!

    SvarSlett
  4. Gratulerer, -og så flotte premier! Håper jeg vinner, hihi. Jeg tar 3 lodd!

    SvarSlett
  5. For en fantastisk premie!! Lille frk. Fluesopp er mer enn hjertelig velkommen;-)) Faktisk ville det vært en ære dersom hun valgte oss.

    Grattis med 100+ følgere. Jeg nyter å være på besøk her inne hos deg;-))

    Jeg tar herved tre lodd og krysser fingrene alt jeg kan!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Kære Malu

    Tillykke med de 100 faste læsere!!

    Jeg tager også 3 lodd.

    Knus, Rikke

    SvarSlett
  8. Grattis!!!
    Fine bokstaver:)
    2 lodd til meg.

    SvarSlett
  9. Å jeg vil veldig gjerne være med!! Du har en superherlig blogg og premiene er jo bare så fine.
    Det blir 2 lodd på meg:)

    Klem Monica S.

    SvarSlett
  10. Wiii ; takk for sjansen !!
    Jeg trekker 2 lodd og ønsker deg en flott søndag. Klemmer fra Trøndelag

    SvarSlett
  11. Stilig!Gratulerer med så mange følgere!
    2 lodd til meg :)
    Nyt siste rest av helg!

    SvarSlett
  12. Gratulerer med fint rundt tall! :) Jeg trekker 3 lykkelodd og krysser fingrene :) Superfin premie! *♥*

    SvarSlett
  13. Å, no vart eg heilt i 100! :) Klart eg vil vere med på denne fantastiske utlodninga, og håpar sjølvsagt at Lille Frk. Fluesopp vil få ein ny heim ;)
    Eg vil gjerne ha 2 lodd, då eg av eit eller anna dumt prinsipp ikkje linkar til give aways på bloggen min.. kvifor gjer eg ikkje det? Hmm, kanskje eg må revurdere det heile.
    Uansett: Gratulerer med runda 100 følgjarar! :) Og så kryssar eg fingrane ;)
    Mvh, Kristin

    SvarSlett
  14. Tjohoo! Gratulerer med de 100!
    Jeg er med med to lodd :)

    SvarSlett
  15. Heisann!!

    Gratulere!!Jeg blir med på feiringen:)

    3 lykkelodd..

    Jeg har også give away om du vil være med:)

    ha en fin søndag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  16. Gratulerer med de første hundre! Jeg blir gjerne med og feirer med to lodd!

    SvarSlett
  17. Eg vil også vere med på feiringa:) 3 lodd til meg, takk!
    Sonja :-)

    SvarSlett
  18. Congratulations on 100! Count me in if you're prepared to post to Australia.

    SvarSlett
  19. Tar ett lodd jeg og håper på det beste:D

    SvarSlett
  20. Hurra! OG masse gratulerer med 100 følgere!
    Jeg trekker gjerne 2 lodd tusen takk :)

    Siwpeder@hotmail.com

    SvarSlett
  21. ej hvor er de seje!! her vil jeg gerne være med :)
    tillykke med de 100 læsere, nu har du 106 ;)
    er med på 2 lodder.

    SvarSlett
  22. Hei! Det ligger en award og venter på deg hos meg. Fordi du fortjener det:-)

    SvarSlett
  23. Grattis till alla följare. Jag vill absolut vara med på två lotter...

    SvarSlett
  24. Gud så tuffa jag tar självklart 3 lotter ;)
    Har utlottning på retro tyger inne hos mig om det skulle vara av intresse.
    Kram Marina

    SvarSlett
  25. Grattis med økende følgerflokk ;)

    Jeg hiver meg gjerne med på denne herlige GiBorten- og trekker smilende 2 lodd!!

    Håper du og dine har fine dager- for nå er det skikkelig deilig med fabelaktig vår-vær!! :)

    SvarSlett
  26. Oj jeg tar to lodd jeg!
    Den Fluesoppfrøkenen er så velkommen hos oss at du aner ikke! Nydelig er hun :)
    Jeg krysser fingrene for oss!
    Ha en finfin uke i deilige Bergen :)

    SvarSlett
  27. Heeeei!
    Nå har eg hørrt så masse fint om bloggen din, så eg måtte innom :o)

    Jammen meg ekstrabonus med flott giveaway!
    Eg blir med på 2 lodd :o)

    SvarSlett
  28. Gratulerer med mange tilhengere. Jeg er her inne for første gang, snublet innom, og slang ,meg med som følger nesten med en gang. Den herligste bloggen jeg har vær inne på. Og for noen artige figurer du lager. Gleder meg til å komme tilbake og kikke mer, og til å følge deg videre
    Full pott på loddene her, selv om jeg ikke hadde lyst til å reklamere på siden min, for jeg vil gjerne vinne de selv .. hehe
    Haen fin kveld

    SvarSlett
  29. Grattis med så mange følgere!! Tar gjerne 2 lykkelodd jeg!

    SvarSlett
  30. Herlig blogg! Prøver lykken med ett lodd, jeg!

    SvarSlett
  31. Gratulerer med 100 følgere!
    1 lodd på meg.
    Ha det så fint!
    Klem : )

    SvarSlett
  32. Gratulerer med 100 følgere! Eg tar eit lodd med deg :)

    SvarSlett
  33. Gratulerer så mye! Jeg tar tre lodd:-)
    Flotte premier!

    Klem

    SvarSlett
  34. Disse har jeg lyst på! :) Jeg trekker 3 vinnerlodd!

    SvarSlett
  35. Sååå herlig blogg du har!!
    Jeg blir selvfølgelig med på dette :)
    Og trekker 2 lodd!

    Hilsen fra Stine

    SvarSlett
  36. Hei. Så utrolig fine bokstaver og tall. Tar mer enn gjerne 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  37. Hei - så fin premie!
    Jeg blir med - 3 lodd!
    Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  38. jeg blir selvfølgelig med!!! og trekker 3 lodd! stilig premie! god helg og god klæm

    SvarSlett
  39. Jeg blir gjerne med - for noen fine premier!

    3 lodd på meg ♥♥♥

    SvarSlett
  40. Jeg blir med . 2 lodd for kommentar og følger. Ha en flott kveld

    SvarSlett
  41. Frk. Fluesopp er helt nydelig!! Jeg trekker 2 lodd (kommentar + bildelink på egen blogg) og håper hun flytter inn her i løpet av juni ;)

    Ha en stålende kveld!

    SvarSlett
  42. Jeg tar herved og melder meg på konkurransen - og tar to lykkelodd.

    Ha en strålende kveld.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  43. Hei. Er gjerne med, tar tre lodd :)

    SvarSlett
  44. Hei!
    Jeg blir gjerne med i trekningen med ett lodd.

    Klem

    SvarSlett
  45. Jeg blir også med i trekningen med to lodd. Jeg liker kaninene dine i margen!

    SvarSlett
  46. Jeg er vild med dine dejlige figurer, så meget liv ogsjæl de udstråler. 2 lodder ;)

    SvarSlett
  47. åh så gøy :) jeg blir med på 3 lodd :)

    SvarSlett
  48. 1 lodd :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  49. Herlige premier, vi er gjerne med og tar to lodd.:))

    SvarSlett
  50. Gratulerer så masse. Jeg er med og prøver lykken med 3 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/05/giveaway-hos-maluba.html

    Klem fra Hilde

    PS: Bli gjerne med i mine 2 konkurranser om du har lyst ♥

    SvarSlett
  51. Gratulerer så mye- og jeg deltar med tre lodd :) Flotte bokstaver!
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  52. jeg vil veldig gjerne delta- og jeg tar to lodd hos deg. Superfin premie som ungene vil nyte godt av!
    Ole-martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  53. Gratulerer! Tar gjerne et lodd - søt give-away:)
    Hilsen judith@mimer.no

    SvarSlett
  54. Hei! Får ikke logget på med googlekonto, så da blir det et lite lodd på meg :)
    Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  55. oh det hadde vært så gøy å vinne bokstavene så da kunne jeg bruke dem på rommet til lille jenta mi:)

    da er det 3 lodd her:) kjempe fin blogg:)

    SvarSlett
  56. OJ!! Såååå fine! Dette vil jeg gjerne være med på. 2 lodd til meg, er du snill:)

    SvarSlett
  57. Gratulerer :D jeg deltar med 1 lodd :D rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  58. Heisann og gratulerer med så mange følgere!

    Jeg vil gjerne være på den flotte give awayen din med 3 lodd:o)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  59. Gratulerer med rundingen av 100. Ser ut til å være en god del flere nå. ;)
    Jeg tar 3 lodd og krysser fingrene.

    SvarSlett
  60. Hipp hurra. Jeg krysser fingrene og tar to lodd.

    Hilsen Sol

    SvarSlett
  61. Meg! Meg! Meg! Jeg vil gjerne ha tre lodd, men kan jeg skrive omtale på bloggen min istedenfor..?

    SvarSlett
  62. Så gøy. Gratulerer, du har jo en kjempefin blogg som jeg håper flere enn 100 vil følge:)) elsker din kreativitet! Skal spre dette på blogg og fb.
    Klem Sigfrid

    SvarSlett
  63. Selvfølgelig melder jeg meg på!
    Jeg tar veldig gjerne 3 lodd :-)
    God torsdag!

    SvarSlett
  64. Hei igjen! Supert, da skriver jeg og linker deg opp til facebook. Veldig merkelig oppførsel på blogger om dagen. Den ville legge meg til som anonym her *hrmf*

    SvarSlett
  65. Tar ett lodd jeg da :) klem

    SvarSlett
  66. oyoyoy! Lykke på en boks!
    Jeg elsker bokstaver... hihi!
    Jeg tar 3 lodd og håper på det beste...
    Klem Gitte

    SvarSlett
  67. Sweden calling:-)

    Jag tar en blygsam lott och hoppas på sifforna som jag gärna vill vinna till min förskola!

    Ha de och grattis till över hundra!

    SvarSlett
  68. Hei. For en super GA. Skolelyst blir selvfølgelig med når det dreier seg om bokstaver og tall og ønsker 3 lodd.
    Har du sjekket ut min Give Away?

    SvarSlett
  69. Herlige bokstaver og tall, jeg trekker to lodd (kommentar og følger). *krysse fingrene* :)

    SvarSlett
  70. Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :)

    SvarSlett
  71. Hold da helt op hvor er de skønne!
    Jeg skynder mig at snuppe 3 lodder :)

    - Sara

    PS. Jeg har også gang i en Give away, så kig gerne forbi...

    SvarSlett
  72. Grattis :-)) 1 lodd på meg...

    SvarSlett
  73. Søte tall og bokstaver, de hadde vært midt i blinken til min lille datter som er veldig opptatt av tall og sånt nå :-) 3 lodd på meg

    SvarSlett
  74. Jeg vil gjerne være med med et lodd. Ser for meg tusen ting å bruke bokstavene til! Tallene også!

    SvarSlett
  75. Hei!

    Så fine premier.

    Jeg blir med, 2 lykkelodd på meg! Kommentar+link.

    Klem Siri

    SvarSlett
  76. Herlig! Jeg tar 2 lodd og krysser fingrene :-)
    Håper du vil bli med på min giveaway på Sagaslott også :)

    SvarSlett
  77. Guuud hvor er de smukke !
    Jeg deltager gerne, med 1 enkelt lod :)

    Kh Tina

    SvarSlett
  78. Jeg deltar gjerne og tar 3 lodd. Utrolig søte premier. :)

    Ha en strålende flott dag.

    SvarSlett
  79. For en fin blogg du har!! Digger Headeren din!:)
    Jeg vil gjerne være med, og kliner til med 3 lodd!
    Janni:)

    SvarSlett
  80. Grattis med flott følgertall! Trekker to lykkelodd i potten, og ønsker deg en riktig god sommerdag videre. :D

    SvarSlett
  81. Jeg blir gjerne med på give awayen din med 3 lodd=)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  82. Hei
    Jeg tar 1 lood.
    klem fra Vesna

    vesnac_959@yahoo.no

    SvarSlett
  83. Jeg vil gjerne være med her!! Tar 2 lodd hos deg og legger meg til som følger :) Ha ei fortsatt supper helg!!

    SvarSlett
  84. Very nice gift, I hope for the best.
    1 lodd

    SvarSlett
  85. Heisann og god søndag :-)

    ೋღ Takk for titten i en fin blogg. Vil gjerne være med og takker ja til 3 stk lodd. Ha en riktig fin dag! ღೋ

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  86. Heihei :)

    For en utrolig fin gi bort! *lystpå*
    :)
    Blitt følger av en koselig blogg, å slengt meg på med 2 lykkelodd:)
    Ha ei flott uke:)
    Mvh Susanne
    Snacksize_88@hotmail.com

    SvarSlett
  87. Hei på deg!

    For en fantastisk koselig blogg du har. Nydelige farger og fine premier. Jeg deler deg med alle mine venner på Facebook, selv om det kanskje ikke gir noe ekstra lodd. Tar hva jeg får!

    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  88. En kjempefin blogg, jeg er med 3 lodd på meg:)
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  89. Å her er jeg særdeles sent ute ser jeg....jeg trekker 3 lodd og krysser fingrene. Klæm

    SvarSlett
  90. Åh hvor FINT (og fin blog også!). Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    .... og hvis du kan lide loppefund, udlodder jeg også selv en give away snart :o)

    SvarSlett
  91. Fin blogg du har!! Jeg legger meg til som følger så 2 lodd til meg. Så gøy at vi har nesten samme giveaway! Jeg har vært på Kremmerhuset og kjøpt veldig like tøybokstaver. Ta en titt, kanskje du blir min følger nr. 100?
    http://maratonjenta.blogspot.com/2011/06/sommer-giveaway.html

    Ha en finfin dag, hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett
  92. Nydelig blogg og kjempefin giveaway. Jeg tar to lodd:)

    Cammi(cammii85@gmail.com)

    SvarSlett
  93. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :) Med venlig hilsen Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlett
  94. Oj vilka fina vinster! Jag vill jättegärna ha en lott i utlottningen! Hoppas du har en härlig sommar! Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

    SvarSlett
  95. Фантастическая конфетка!!!
    iako13@gmail.com
    http://iakoma.blogspot.com/

    SvarSlett
  96. Gratulerer med de 100 - og nå mer enn det ;-)
    Feirer det med å ta et lodd, jeg! :-)

    Torill
    torillrise@live.no

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.