onsdag 10. august 2011

Hyttetur :o)









Hei :o)
Er tilbake igjen. Etter en deilig hyttetur.
Nå jukser vi litt når vi drar på hytta.
Vi kjører bare en 1/2 time med bil så er vi framme,
også drar vi hjemom til byen og sjekker posten og dusjer i ny og ne.
Ikke sånn som når jeg var liten og vi kjørte i gjennom halve landet.
Med krangling og bilsjuke i baksetet og 
konstante formaninger om å være stille fra forsete.
For så å ha 14 dager med utedo, iskalde morgendusjer med hageslangen
og en million fluer,
men det var en fin tid det også. 
Nå gleder meg til å besøke dere og se hva jeg har gått glipp av i sommer.


Klem!
  

9 kommentarer:

  1. velkommen tilbake! :) Så fine bilder fra sommer'n! Og deilig meg 'i-nærheten-hytte'! Da blir den brukt oftere:)

    Herlige bær!

    SvarSlett
  2. Søteste kirsebæra! Jeg satser på å få levert fugleburet til deg en dag jeg er i byen, sendte deg en mail :) *♥*

    SvarSlett
  3. He he, herlig det første kirsebærbildet!

    SvarSlett
  4. Må si med enig i de over her, for et fantastisk kirsebærbilde! Fineste bildet jeg har sett i bloggosfæren på lenge:)

    Det har sin sjarm med lange bilturer og utedass, men det er greit å slippe også. Dette ble den første sommeren med nytt bad på "vår" hytte (samboers familie), og selv om vi var av dem som mente man fiiint kunne klare seg uten bad var det utrolig deilig å slippe både utedassen og hårvask i vaskevannsfat. En epoke er definitivt over:)

    SvarSlett
  5. Fantastiske bær! I love it :)

    Klem fra Marit Månesaft

    SvarSlett
  6. Så fine kirsebær med hatter!
    Godt med hytte nærme, dere er heldige!

    SvarSlett
  7. Fantastiske sommerbilder. Kurven med markblomster minner meg om barndommens somre.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.