tirsdag 16. august 2011

King size settekasse :o)






Jeg har ønsket meg settekasse lenge,
men aldri funnet noen på mine brukt og loppe runder.
Overraskelsen og gleden ble derfor stor da mannen min
kom hjem med denne king size versjonen til meg.
Den er 1x1.5m og kjøpt på Søstrene Grene på Xhibition senteret i Bergen.
Den var trehvit og ubehandlet da jeg fikk den.
Har pyntet den opp med interiørbeis og gamle retrotapeter.
Så nå er det bare å fylle den med alle sommerens minner.


Håper alle har en fin kveld!
Klem :o)

15 kommentarer:

  1. Haha, så kul! Den så ut som en "helt vanlig" en i det første bildet..hehe

    SvarSlett
  2. Den var bare så dritlekker!

    Jeg likte så godt kombinasjonen med beisen og tapeter. Både det at det ikke var tapetbiter overalt og at den var malt med mørk beis kontra pastel, gjorde den litt anerledes enn de som florerer ute på bloggene...og ja for ikke å glemme den lille detaljen med at den var giga ;)

    Sum helhetsinntrykk er lik bærre lækker!

    SvarSlett
  3. Wow, den er svær:) Liker den:) Den gule skipperstuetapeten er fiiin, hadde den i rødt i gangen tidligere vi:) Den er tidløs:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Herlig med så diiiger settekasse da!

    SvarSlett
  5. den ble kjempetøff!!! Og så var det menge fine skatter inni! :)

    SvarSlett
  6. Den var superflott!
    Så fint og dekorativ med retrotapet.
    Søstrene Grene har masse fint og billigt...skulle gjerne hatt de her, pleier å være innom når jeg er i Trondheim.
    : )

    SvarSlett
  7. Så kul! Jeg så den når jeg var innom SG sist, men trodde den bare var utstilling, ante ikke at man faktisk kunne kjøpe den :D Stilig! *♥*

    SvarSlett
  8. Cool! Snille mannen!;)
    Digger `nipset` ditt, hihi..:D
    Klem

    SvarSlett
  9. denne var flott... Du er jo utrolig flink til å få pyntet, og dekorert den. Har dessverre aldri vært innom søstrene green, men øsker meg dit... selv om jeg ikke har så mye flott å putte inn i noen hylle
    Alltid moro å komme inn til deg her og kikke
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  10. Oi, den var skikkeleg king size òg! :) Kjempefint pimpa - herlege tapetbitar :) Heldige jenta (og mora) som får boltre seg i denne.
    Ha ein fin dag :)

    SvarSlett
  11. hei utrolig stilig stettekasse på jeg si!! flotte farger og søte pynte gjenstander!

    SvarSlett
  12. DEN BLE KJEMPE FIN!!!har sett på de enorme de har hatt på Sandvika storsenter - i utstillings vinduet der, men aldri sett de til salgs - uansett hadde det ikke vært noe å dra hjem når jeg flyr ryanair...

    SvarSlett
  13. Den ble utrolig flott.
    Ellen :)

    SvarSlett
  14. Den var kjempe stilig,LØP OG KJØP :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.