mandag 12. september 2011

Georginekrakk.






Vi fikk for en stund siden tre brukte pianokrakker fra jobben til min kjære.
De var litt slitte og medtatte så jeg har heklet nytt trekk til den ene.
De andre har jeg tenk til å gå løs på med stoff og stiftemaskin.
Kommer tilbake til de senere. Når de blir ferdige.
(Kan ta en stund. klarer ikke å bestemme meg for hvordan stoff jeg vil ha)
 Denne kan reguleres i høyde og skal inn på rommet til lille Milu.
Derfor ROSA for det er (som alle vet) den fineste fargen i verden,
når man er en liten frøken på 6 år.
Oppskriften fant jeg på den herlige håndarbeids bloggen Attic 24.
Jeg har gjort om på oppskriften litt for at trekke skulle bli fint på krakken.
Jeg har laget "tungene" litt tettere og økt dem i størrelse utover.


Håper alle har en fin valgdag!
Klem !
 


20 kommentarer:

  1. Nyydelig! Det var en genial idé!! Blomsterkrakk- hvem vil vel ikke ha det?

    SvarSlett
  2. Wow, jeg digger den!! (Rosa er nemlig verdens fineste farge når man er 32 år også;) -Ihvertfall en av de fineste!)

    SvarSlett
  3. den ble bare helt utrolig nydelig! flink du er :)
    ps! skal til byn igjen på onsdag ettermiddag ;) *♥*

    SvarSlett
  4. Det er bare den KULESTE krakken jeg har sett! Digger den!!!!
    Kjempeflink er du:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Å, så utrolig fin! Du er så kreativ og flink,
    og det øverste bildet var nydelig!

    Klem

    SvarSlett
  6. Utrolig tøff krakk!!! Å dessuten syns også 40-åringer at råååsa er superfiiint :o)

    Vil også få sagt at det øverste bildet av krakken og nederst på skjørtekanten av eieren (?) var superpent!!! Virkelig!

    Klem fra sida

    SvarSlett
  7. Hold da op. Sikke et arbejde. Den er virkelig blevet flog *liker* også :-)

    Kh Rikke

    SvarSlett
  8. Denne var rett og slett berre heilt RÅLEKKER! :) Og eg kan berre førestille meg at den har tatt ei stund å få i hop. Kjempefin :)
    Diggar hekleria dine :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  9. Jeg visste det var noe jeg manglet her i livet, men takket være deg har jeg nå forstått at det er en blomsterkrakk jeg trenger;-)) Fantastisk nydelig!! Og selvsagt må den være rosa!!

    Jeg er visst rett og slett betatt av en krakk, og jeg er ikke flau over å si det engang;-)

    SvarSlett
  10. Utrolig kul! Herlige farger! Du er flink!

    SvarSlett
  11. Flink flink flink - Stor klem fra Hamar

    SvarSlett
  12. Lekker! Gleder meg til å se flere krakker ;)

    SvarSlett
  13. Hei Maluba;
    Absolutt betagende vakker!
    Minner meg om en likedan min mommo hadde (uten det kuriøse trekket selvsagt), det hadde et sprukket skinnsete. Om du har lyst til å selge én, kjøper jeg veldig gjerne.
    Lilli

    SvarSlett
  14. Oi oi oi!!!
    Den så bare deilig og vakker og myk ut!! Så fin den er!!! Du er kjempeflink! :D

    Ha en fiiin dag! :)
    Katrine

    http://thegentleflower.blogspot.com

    SvarSlett
  15. This is really cute...very, very nice. Would love it if you would link this up to our Rockin' link party going on now at RoCa and Company. Here is the link: http://rocaandcompany.blogspot.com/2011/11/you-rock-8.html. Come and show off what you got. Hope to see you there...

    Remember...YOU ROCK!!

    Carmen @ RoCa and Company
    www.rocaandcompany.blogspot.com

    SvarSlett
  16. æææ! det er bare det søteste jeg har sett-ever!
    du er bra flink! -in love-

    gunnhild

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.