søndag 25. september 2011

Twinkle twinkle, little star.






Milu har fått ønske stjerner på sengen sin,
så nå ligger hun og ønsker seg ti gode ting hver kveld. 
Et ønske for hver stjerne.
Disse stjernene er super lette å hekle. Jeg har laget en oppskrift på dem
som jeg håper er lett å forstå. Bare klikk under, så kommer du til oppskriften.
Hekleoppskrift på stjerner.


Twinkle, twinkle, little star!
 
Twinkle, twinkle, little star.
How I wonder what you are.
Up above the world so high.
Like a diamond in the sky.

When the blazing sun is gone.
When he nothing shines upon.
Then you show your little light.
Twinkle, twinkle, all the night.

When the traveller in the dark.
Thanks you for your tiny spark.
He could not see which way to go.
If you did not twinkle so.


Natta klem fra
Malu og Milu
   *  

21 kommentarer:

  1. Å så søte! De skal jeg prøve meg på en dag ;)

    SvarSlett
  2. For en koselig seng! Stjernene var veldig søte, og bildet som henger over sengen var helt nydelig:)

    SvarSlett
  3. så flotte stjerner. Ha en flott kveld

    SvarSlett
  4. Så fin!!! :o)
    De så skikkelig god ut!

    SvarSlett
  5. Ååååå!!!!! Så fine :)
    De vil jeg gjerne prøve meg på!
    Fantstisk idé og så flott å se før man sovner om kvelden!

    SvarSlett
  6. Herlighet, så nyyydelige! Så koselig med ønskestjerner:-) Du er bare vanvittig flink!
    Og bildet over sengen var kjempefint! Er det du som har laget det og?

    SvarSlett
  7. Tusen takk!!!
    Ja jeg lagde bilde da vi gikk å ventet på at lille Milu skulle komme til verden, for 6 år siden.

    SvarSlett
  8. Ååååå!! Så fine!!! (Og jeg som nesten er ferdig med hjertelenken min etter oppskrift fra deg...)

    Nå må disse legge seg i kø sammen med den helt ubeskrivelig fantastiske Dahliakrakken som jeg ærlig talt tviler sterkt på at jeg noen gang kommer til å klare å få til...

    Men jeg kan jo ta en liten titt her inne hos deg og drømme meg bort, i det minste;-))

    Sov godt, lille stjernelill!

    SvarSlett
  9. Hei høpp!!

    Nydelige stjerner,takk for at du deler:)

    Den krakken under her var bare skjønn,smelt!!

    nyt ny og kreativ uke:)

    Klem Linda:=)

    SvarSlett
  10. De ble fine de! :) Heldige milu! Og takk igjen for at du deler oppskrift! :) Snille, snille Malu! klemmer og gode ønsker for ei ny uke!

    SvarSlett
  11. Så skjønne stjerner! Herlig å sovne under dei vil eg tru!

    SvarSlett
  12. Herlig rekke med stjerner! Og du verden, for eit nydeleg sengeteppe!!!

    SvarSlett
  13. For en diggbar blogg du har!
    Man kan jo ikke annet enn å smile av disse stjernene :)

    SvarSlett
  14. Hvor er de bare kære og flotte! Jeg eeelsker dine ting, Malu!

    Klem, Rikke

    SvarSlett
  15. Å herlighet så kreativ du er!
    Legger meg til og titter snart innom deg igjen :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  16. Her var det kjekt å vera, og så skjønne stjerner då! :)

    SvarSlett
  17. Kjempesøt stjernerekke! :) Og mykje finare enn dei "kjedelege" vimplane som alle har..
    Eg let meg svært gjerne inspirere, og skal linke til deg om eg endar opp med liknande ein gong :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  18. Det må være de søteste stjernene jeg noen sinne har sett!
    Så fine de var!
    Ønsker jeg hadde noen slike over min seng <3

    Milu er heldig!!

    Katrine
    http://thegentleflower.blogspot.com

    SvarSlett
  19. Åååå, sååå nydelige!!!

    SvarSlett
  20. Gorgeous! They are too cute!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.