torsdag 20. oktober 2011

Loppe snop!








Her er noen av godbitene fra høstens loppemarkeder.
Har desverre ikke fått gått på så mange i år, 
men en lørdag og et par søndager har det blitt.
Grunnen er at jeg går på kveldskurs i sårt trengende datakunskap for tiden.
Det er kjempe gøy, men litt tidkrevende for en datasinke som meg.
Lampeskjermene har jeg ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre med enda,
så foreløpig står de bare til pynt.  
50-talls flisene bruker vi som bordskånere.
Kaffeservise fra Rørstrand er det flotteste jeg har funnet denne høsten.
8 tallerkener, skåler og kopper helt feilfrie,
til den deilige runde prisen 50 kr.
Gikk rundt resten av dagen å følte at jeg hadde vunnet i lotto.

God helg!

13 kommentarer:

  1. Elsker loppene dine!

    Serviset var bare superlekkert,
    og til DEN prisen da?! Hurra!!

    SvarSlett
  2. Å, så mye fint du har funnet!! Det serviset var jo bare et fantastisk kupp!

    Har ikke blitt mange loppemarked på meg heller denne høsten, men på lørdag er det loppemarked på Smørås skole, og da skal jeg:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så mye fint! Serviset var lekkert! Og deilige fargekombinasjoner på lampeskjermene! :) God helg til seg og Malu! :) Klemmer

    SvarSlett
  4. For noen fantastisk fine kupp :) Nå må jeg få levert det fugleburet til deg snart, hihi, har blitt lite med søndagsmarkeder på meg i høst :/ men jeg gir deg en lyd om jeg er i byen en dag så får vi det nok til å klaffe en gang :) *♥*

    SvarSlett
  5. SNOP ja!!!!
    Liker ALT!! Fineste lampeskjermene! Har en svakhet for sånne selv...;)

    Jeg sliter med pcen... Blir derfor litt dårlig med kommentering. Men skal allikevel prøve å få til en giveaway i morgen, så stikk gjerne innom:)
    Klem og god helg!
    Janni, Duse Pasteller

    SvarSlett
  6. nydelig med lampeskjermer i høstfarver. og morsomme loppemarked funn. supert.

    SvarSlett
  7. Snop, indeed!!! Så masse fint du har funnet;-)))

    SvarSlett
  8. Flotte saker du har fått med deg:)

    Ha en fin ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  9. Oj, så heldig du var :-) Lenge siden jeg har vært her inne på bloggen din, men nå har jeg kost meg lenge med de fine innlggene dine og mange herlige bilder. Ønsker deg en fin uke :-) klem Sigfrid

    SvarSlett
  10. Forstår godt at du følte du hadde vunne i lotto med det serviset ja! LEKKERT!!

    SvarSlett
  11. Veldig misunnelig på det kaffiserviset...

    SvarSlett
  12. Fra BT denne uken: www.etsy.com
    Mange fine ting og gode ideer. nå er det snart vår .. i hvert fall er fuglene begynt å lete etter redeplass hvor de kan varme seg i vinterkulden. Fru Hareide har en super plass. Best hun passer på. vitsj er plassen tatt av en bevinget liten en..

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.