onsdag 7. desember 2011

Avispapir.







Sånn blir presangene jeg gir bort i år.
  Jeg har dilla på avispapir. Det er ikke bare det at jeg syns det er fint,
men at det er rimelig (Gratis Natt og Dag) og miljøvennlig er jo også et +.
Papirdukke kjoler er nostalgisk og søtt og fungerer veldig bra som merkelapper
og dekor på pakker. Har bruk det mye på bursdags presangene
lille Milu gir bort til venninnene sine.
Her er en link til en super side med masse papirdukker og tilbehør,
som man kan printe ut gratis

Klem fra
Malu





8 kommentarer:

  1. Hei Malu!

    Kjempefin innpakning!
    Låv it! :)

    Takk for linken å.
    Den skal jeg sjekke ut..

    Her i Oslo har snøen endelig kommet,
    og ungene er kjempehappy! Det ble med
    ett så deilig nå synes jeg. Når det ble
    så mye lysere...

    Fine førjulsdager til deg!
    Klæm

    SvarSlett
  2. Så flotte gaver! Kjempestilig med de papirdukkeklærne!

    En ide å tygge videre på til neste år :o) (i år er temaet satt...) :o)

    SvarSlett
  3. Hei på deg:) så gaver!! Ikke dumt du! Ha en fin kveld! Klem fra yvonne.

    SvarSlett
  4. Sånn liker jeg pakkene:) Tøft! Og så smart å bruke papirdukke-klær! takk for link!

    fin kveld til deg malu:) klemmer

    SvarSlett
  5. Avispapir er knallfint, men ikke f.eks vg eller dagbladet med alle reklamene og bildene.

    SvarSlett
  6. I always like the presents wrapped into newspaper, kinda makes more mystery about what is inside ;) Your winter cat in photo is so lovely, good you take care about everybody in the cold!

    SvarSlett
  7. Utrolig fint! Veldig god ide med avispapir. Jeg pakker også inn gaver i papir og papirposer som er brukt før, som dekorasjon bruker jeg ofte bilder fra gamle kalendere. Elsker å pakke inn gaver, det er min dille er i livet, pluss noen andre også, he he.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.