onsdag 14. desember 2011

Inspirasjon er gratis!



http://thingsinmybag.tumblr.com/post/3404963787/i-know-this-isnt-an-original-photo-but-i-saw

Jeg har hatt den store dilla i det siste på å samle kuule D.I.Y`s på Pinterest.
 Jeg faller helt i staver over alt det utrolige fantasifulle og herlige,
som fins der ute i nett-verdenen.
Her er en som jeg liker ekstra godt og som jeg har lyst til
å lage min egen versjon av i 2012.
Tenkte meg en lunsj-koffert til min elskede med blomstereng bilde og en sommerlig meny inni,
på en regntung arbeidsdag.

Klem
fra
Malu
:o)

7 kommentarer:

  1. Den var bare knallstilig. Håper vi får se din versjon her på bloggen etterhvert ;) *♥*

    SvarSlett
  2. Noe så deilig!! Picnic i det grønne to go!! Det er en fantastisk idé for å piffe opp en traurig lunsjpause;-))

    SvarSlett
  3. herlig!! ble i skikkelig godt humør nå!:D
    takk for det:)
    klem

    SvarSlett
  4. Fantastisk!
    Vil ha sånn selv! :o)

    SvarSlett
  5. Hei!

    Elsker dette innlegget! :D

    Godt nytt år!

    Ville også si tusen takk for at du er en av mine top "referrer" for 2011 :) Setter pris på det :)

    Jeg har takket deg i et innlegg her også:
    http://thegentleflower.blogspot.com/2011/12/my-top-10-referrers-from-2011-sale.html

    Takk! :)

    Katrine

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.