onsdag 25. januar 2012

Rampungene i gata.







Har vært hos moren min og sett i gamle fotoalbum og mimret litt.
Der fant jeg disse morsomme bildene av meg selv (foran med pusete pilot-lue) og
noen andre rakkere fra gata vår.
Bildene er fra 1974 og selv om barnehager var oppfunnet,
var det ingen av ungene i nabolaget som gikk i barnehage.
Gata vår var senter av universet og alt som var viktig i verden foregikk der.
Ting har forandret seg siden da, men jeg tror "Den lyckliga gatan" 
fremdeles fins der ute.

Gratulerer med dagen til store broren min!
(Han luringen bakerst på sykkel og med lys lue er 45 år i dag)

Klem!


7 kommentarer:

  1. Hehe, artig med gamle bilder ;)

    SvarSlett
  2. Tippet at det var deg ja:) Milu likner på deg :) Så fine dere var alle sammen! Og gratulerer til brodern!
    ...Skulle ønske det var sånn i dag og! At en kunne kunne ha mulighet til å være hjemme med barna sine hvis en ville! ...Er det ikke tross alt foreldrenes oppgave oppdra sine egne barn? Nå settes vi på samlebåndet fra vi er knappe året.
    Jeg er glad for at jeg fikk være hjemme, og herje med ungene i gata da jeg var lita!
    Ser ut som de rakkerne her hadde det som plommen i egget! :)

    Ha en fin kveld malu!

    SvarSlett
  3. Så utrolig gøy og sjarmerende!!!
    Elsker gamle bilder!:)
    Koselig!
    Klem

    SvarSlett
  4. For en herlig gjeng! Sånn dukkevogn hadde jeg også :) *♥*

    SvarSlett
  5. Så artig det er å mimre slik :)
    Dere var nå søte da ;)

    Gratulerer med dagen til din bror :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Those were the days!! Sådan var det også i min barndoms gade. Man kan godt se, hvem Milu's mor er :-)

    Kh Rikke

    SvarSlett
  7. Så artige barndomsbilder!
    Little Rascals ;)
    Takk for kjøkken-kommentaren din,
    nå følger jeg deg spent på Pinterest også :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.