mandag 18. juni 2012

Jeg er i Babiekins Magazine :o)






For en stund siden ble jeg kontaktet av Deborah 
som blant annet skriver for Babiekins Magazine.
Hun ville ha med Ina og Ella i sommer nummeret.
Jeg ble kjempe glad. Elsker Babiekins Magazine.
De har alltid så mye inspirerende i blade sitt. 
Nydelige barneklær, morsomme DIY og masse vakre bilder.
Nr.2. Come to my party plakaten er lagd av Barbara Berrada,
som har en nydelig blogg som jeg anbefaler et besøk til.
Hos  Lez Zigouis blir jeg alltid i godt humør 
og bergtatt av alt det utrolig vakre hun lager.
Tusen takk Deborah!
God mandag!
Klem Malu.

8 kommentarer:

  1. Så gøy! Gratulerer! Og skjønner godt at hun ville ha med Ina og Ella - de er jo supersøte :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig kjekt! De er så nydelige og unike :)

    SvarSlett
  3. Glad you like it! I know you've already sold these dolls but they're wonderful and go so well with everything else. It also gives readers a good idea of what you can make!

    SvarSlett
  4. Tillykke med det! De er også så fantastiske de dukker. Jeg pinnede nogle af dine flotte ting i går (Pinterest).
    Kærlig hilsen Puk

    SvarSlett
  5. Å, så kjekt! Gratulerer så mye!
    Ina og Ella er superskjønne, og fortjener så absolutt litt spalteplass. Flinke du:-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Åå, så stas :) Gratulerer!!!
    Flotte!!!

    SvarSlett
  7. Stort tillykke. Hvor de er fine dine Ina og Ella :-)

    SvarSlett
  8. Tillykke med det ;o)
    Det er virkelig fortjent. De er så dygtig!
    Hilsen Hanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.