tirsdag 25. september 2012

En liten giveaway!






Jeg hadde egentlig tenkt å ha en liten giveaway da jeg rundet 200 følgere.
men det kokte litt bort for meg, så nå feirer jeg 200 ++
Premien er Solveig. 
Hun er et lite (ca 30 cm) og lykkelig lam heklet av alpakka, mohair og bomullsgarn.
Hvis du har lyst til å være med på giveawayen legg igjen noen ord.
For å få flere sjanser er det de vanlige reglene som gjelder :
Et lodd for kommentar.
To lodd hvis du sprer nyheten (blog, facebook, pinterest, ol.) 
Jeg har laget et lite bilde (under) du kan bruke, hvis du vil.
Tre lodd hvis du blir eller er følger.
Giveawayen ender onsdag 24.10.2012, kl.24.00
og vinneren vil bli annonsert her på bloggen den 25.10.2012

Håper du vil være med!
Malu :o)

I am celebrating that I now have more than 200 followers,
whit this little giveaway.
The prize is a little crochet lamb called Solveig. 
She is made of alpakka, mohair and cotton.
If you would like a chance to win her, leave a comment below.
Anyone who relays the information via facebook, pinterest, blogs, etc.
will get to chances and if you follow my blog you get three chances to win Solveig.
Providing you let me know!
The giveaway wil end wednesday the 24.10.2012 at midnight.
The winner will be announced her on the blog the next day (25.10.2012)
I hope you will join!
Malu :o)


68 kommentarer:

  1. Herlighet så gjerne jeg vil vinne denne GiBorten!!! Jeg trekker 3 lodd, og skal spre det glade budskap så snart jeg kommer meg hjem fra kontoret :)

    Va du er duktig :)

    SvarSlett
  2. Eeeeej - tillykke med de 200 ++ følgere.

    Solveig ville jeg så gerne have boede og nyde hendes selskab - så jeg smider straks 3 lodder i puljen. :-)

    Tak for en blog med de fineste hækleitng man kan forestille sig og super god inspiration.

    SvarSlett
  3. Å, den VIL jeg vinne!!! Superskjønn!!
    Jeg tar maks antall lodd:-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 200 ++ følgere!
    Jeg blir gjerne med å feirer, og trekker 6 lykkelodd.
    Synes Solveig er veldig søt, og jeg er sikker på at hun hadde likt å bli med meg på jobb i barnehagen.

    Om ikke Solveig flytter hjem til meg seinere i høst, så håper jeg at du vil dele en liten oppskrift slik at jeg kanskje kan få liv i et av søskenbarna til Solveig ;)

    Ha en flott dag!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  5. hei,
    gratulerer.
    så morsomt da. vil være med jeg også.
    4 lodd, - er følger.
    ha en fin høst.
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  6. hei
    og gratulerer!:O)

    jeg tar ett stk lodd og krysser fingre og tær...


    klem

    SvarSlett
  7. Hello Malu, love your pins in pinterest! This crochet lamb, is just beautiful! best,

    SvarSlett
  8. Hei høpp!

    Jeg vil gjerne vinne søte Solveig!

    Trekker 4 lykkelodd...

    Nyt uken

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  9. Ohhhhhh i would love to participate in your contest!!!!
    she is gorgeous!!!!
    Pookie
    (Pookie in NL from flickr)
    ♥ (\‿/) ♥
    (◕ ᴥ ◕) ♥
    O(")‿(")O

    SvarSlett
  10. Jeg vil ha Solveig!!! Hun er supersøt!!Jeg er allerede følger, så da tar jeg en del lodd:)

    SvarSlett
  11. Så utrolig søt! :D
    Jeg kommenterer, følger og har laget link til giveaway i sidebaren på bloggen min. 6 lodd?

    SvarSlett
  12. For ein søt, liten skapning! Eg vil gjerne vere med på lotteriet og tek full pott med lodd:)

    SvarSlett
  13. Solveig er mer enn hjertelig velkommen hjemme hos oss!!! Jeg tror rett og slett at jeg vil gå så langt som å si at jeg kommer til å besvime dersom jeg blir den heldige vinneren! Jeg ELSKER jo hekleriene dine!!
    For størst mulig sjanse trekker jeg herved tre lodd og krysser fingrene så hardt jeg bare kan;-))

    SvarSlett
  14. Ååå, så søt hun er!! Jeg vil gjerne være med, med 2 lodd (kommentar og følger)

    SvarSlett
  15. For et nydelig lite lam! Jeg har akkurat blitt tante til ei lita jente, og det hadde vært en perfekt gave! Trekker 4 lodd! :D

    SvarSlett
  16. Så søt :)

    Jeg tar gjerne 1 lodd.

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  17. Oi oi oi! Fantastisk Gje Vekk! :)
    Eg kryssar alt eg kan for at vesle, skjønne Solveig kan få leike saman med Hekkan Hekkel sine krabatar, både hekla og levande ;)
    Eg vil gjerne ha full pott av lodd - blir det 3 eller 6? Var litt vanskeleg å forstå med mi ikkje-matematiserte hjerne ;)

    Du veit det frå før, men eg seier det igjen: Eg eeeelskar Mauluba-kreasjonane! Dei er så vakre og utrykksfulle :)

    Klem, KristiN

    SvarSlett
  18. Solveig er fantastisk fin!
    Du råkker!

    Jeg trekker med glede 3 lodd, tusen takk!
    Masse grattis med så mange følgere! :)

    Er inne fra tlf nå.
    Skal se om jeg klarer å spre med den, hvis ikke tar jeg det senere...

    SvarSlett
  19. Stort tillykke med følgerne :) Solveig er så bedårende som alle dine andre skabninger. Krydser mine små fingre for at hun tager turen til mig

    SvarSlett
  20. Åh, jeg må jo bare vinne Solveig, siden mamma heter det :-D
    Jeg både kommenterer og følger deg videre...

    SvarSlett
  21. Så herlig :) jeg tar gjerne fire lodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  22. I'd love to join! Your work is so inspirational, and the little lamb is awesome!
    Ofcourse, I follow your blog and plan to do so much longer, and I pinned the give away, wich must bring down my chances (everone who sees this will certainly join) but you deserve way more followers!

    SvarSlett
  23. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  24. Beautiful little lamb! I hope I'll win! I'm so happy to find your blog at Pinterest! Really nice!

    SvarSlett
  25. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)
    Har ei prinsesse som jeg vet hadde hoppet av glede dersom hun hadde eid en slik =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 295 facebook venner via privat melding

    --------> 3 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  26. 6 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  27. Så utrolig søt! Virkelig helskjønn. Håper jeg har flaksen med meg, selv med kun 1 lodd.

    Klem fra Charlotte (ceejay85@live.no)

    SvarSlett
  28. Herlighet så skjønn! Hun vil få et godt hjem her!!;)
    Kommentar og link på bloggen!
    Klemklem:)

    SvarSlett
  29. *blir vel egentlig tre lodd, for jeg følger selvsagt!;)

    SvarSlett
  30. Klart jeg vil ønske og vinne Solveig, en skjønn skapning.
    Jeg tar tre lodd takk :O)
    Kommentar og følger..

    SvarSlett
  31. Den var kjempe fin!!! Nydelig!!!
    Trekker 3 lodder og krysser fingrene.
    Og jeg er glad jeg fant deg!
    Liker bloggen din veldig godt!
    Ha en fifin kveld!

    SvarSlett
  32. Eg er berre nøydd å vinne, då eg og heiter Solveig......
    Eg prøver lukka med to lodd.

    Så mykje flott du lagar!

    God helg!

    Solklem

    SvarSlett
  33. Så herlig hun var da :) Jeg ønsker meg fire lodd :)

    SvarSlett
  34. 2 lodd til mgi :) hvor er hun fin ..

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlett
  35. Åhh... Fineste jeg har sett på lenge! Håper jeg vinner!
    Hilsen Janette nenna2505@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Kære Malu

    Dette er den mest attraktive giveaway, jeg har set! Mit største ønske lige nu er at vinde Solveig, som min datter Annabella på 4 år vil knuselske. Jeg smider 2 lodder i puljen!

    Knus Rikke

    SvarSlett
  37. Sød giveaway!

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Hei! så fantastisk fin gibort!! Du er jo superflink, nydelige figurer i nydelige omgivelser :) Jeg blir følger og reklamerer gjerne videre :) Hilsen Anne Lise.

    SvarSlett
  39. Du er simpelthen så dygtig med den hæklenål! Jeg ville elske at have Solveig boende:-) Jeg deltager selvfølgelig med 3 lodder:-)

    SvarSlett
  40. Jamen hun er da for fantalastisk. Det glade budskab er spredt via facebook og som fast læser. Så tre lod til mig - mange, mange tak. Hilsen Marlene

    SvarSlett
  41. 3 lodder til mig!

    Kig forbi min internationale giveaway der slutter snart

    SvarSlett
  42. Du laver de flotteste hæklede figurer, og hvor ville jeg være stolt af at at eje sådan et fint eksemplar. Jeg deltager med alle tre lodder. Knus Heidi- ps; en fornøjelse at følge dig på Pinterest:-)

    SvarSlett
  43. Sikke en fin blog du har! 4 lodder til mig tak.
    Måske har du også lyst til at kigge forbi min giveaway : )
    Hilsen Anna

    SvarSlett
  44. Heisann :-)

    ♥༺♥༻♥ Blir gjerne med i trekningen om søte Solveig :)
    Takker ja til 3 stk lodd. Ha en flott høstuke! ♥༺♥༻♥

    Høsthilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  45. Jeg delte den på fb, så tre lodd takk <3


    Mhv Kristianne
    kristianne1996@hotmail.com

    SvarSlett
  46. 3 lodd på meg:) Solveig var bare fantastisk fin:)

    SvarSlett
  47. Hei! To lodd på meg :)



    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Ett lykkelodd for dette urskjønne lammet. anikris3@online.no

    SvarSlett
  49. Synes Solveig er veldig søt - så denne "GiBorten" blir jeg gjerne med på! 2 "Solveig-lodd" på meg!ragnhild(att)123.no:-):-)

    SvarSlett
  50. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av nyydelige lille Solveig!
    Hun gikk rett i mitt hjerte! :)
    Krysser fingrene med 1 lodd.

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  51. Jeg vil rigtig gerne være med på 1 lod.

    SvarSlett
  52. Fantastisk blog !!! Flot giveaway !!! Jeg vil meget gerne være med på 3 lodden.

    SvarSlett
  53. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  54. So adorable! Definitely going to share! <3 I love all of your pins so much! I gladly repinned this one on my own Pinterest. ^^

    SvarSlett
  55. Jegvil ha jeg vil ha jeg vil ha! Noe så ustyrtelig skjønt. Jeg gjør det jeg kan for maks antall lodd, og gratulerer med så mange følgere. Jeg tror jeg er det allerede altså! Men i alle fall, maks antall!

    SvarSlett
  56. She is so cute!
    Nice to meet you!

    SvarSlett
  57. Dette lammet hadde vært den perfekte venn til jenta vi venter i disse dager :) Jeg tar 6 lodd (kommentar, link på min blogg og følger).

    Det er et lite lotteri inne hos meg også med frist 1. november. Kjekt om du finner noe du liker og kunne tenke deg å være med :)

    SvarSlett
  58. Jeg er gjerne med og tar 2 lykkelodd. Delt på facebook!

    Klem

    SvarSlett
  59. This little lamb is so sweet and warm, want to hug her:))) I follow your blog and share your giveaway with my friends on Pinterest here http://pinterest.com/pin/194499277628427613/

    SvarSlett
  60. Det var jo bare helt nydlig, da! Du har fått en ny følger, og jeg kommenterer=2 lodd på meg:)
    ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett
  61. Jeg er med og tar ett lodd =) Det var en søt sau.

    Mvh Linda
    lindal248@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Jeg tar med meg to lodd og krysser fingrene :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    Nydelig premie!

    SvarSlett
  63. Hei.
    1 lodd for kommentar. Premien ville vært flott som gave til min lille kusine.

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Mvh Andrea

    SvarSlett
  64. Jeg tar full pakke med lodd jeg :) kommentar, delt og følger.

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Så utrolig herlig premie :)
    Falt helt for lille Solveig.
    Jeg har delt på Facebook & følger deg videre :)
    Ønsker deg en kjempe fin søndag videre
    og en riktig fin uke...
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  66. Nyyyydelig premie.
    Har blitt følger og delt på FB.
    Trekker 3 lodd
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  67. Så søt denne var!!!!
    Den kunne nok både Nichlas som var 4 i går den 22
    og Malene som blir 7 den 3. januar tenke seg.
    De elsker slike myke, søte ting!

    Vennlig hilsen Guri Marie

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    Glemte å si at jeg deler med over 850 venner,
    så det skulle vel bli 3 lodd på meg da.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.