tirsdag 11. september 2012

Hei!








Jeg er her ennå.
Har bare vært veldig treg med å komme igang igjen 
med bloggingen etter ferien.
Øverste bilde er av et loppefunn til 10 kr, som jeg fant i sommer.
Hun pynter opp på kjøkkenet. Jeg syns hun er veldig søt,
men jeg er litt usikker på hva som er ment å putte i "kurven".
Den er for liten til kaffefilter. Kanskje er det noen som vet?
Har heklet et lite hårbånd til Milu av små runde dollies.
Store skjønne jenta mi som har begynt i andre klasse. 
Tiden løper alt for fort.

Klem Malu!


6 kommentarer:

  1. Søt dame! Eg syns jo det gjorde seg med blomar i korga, eg då.

    Eg hadde akkurat same hårfarge som jenta di då eg var liten, den har dessverre falma litt med åra... Ingen av mine to har arva det, kryssar fingrane for tredjemann! Hårbandet var kjempefint på henne.

    SvarSlett
  2. så fint pannebånd til ei nydelig jente. HA en flott onsdag

    SvarSlett
  3. Lovely crochet for a perfect doll !
    Have a nice day !
    Anna

    SvarSlett
  4. Jeg tror besteforeldrene mine hadde en sånn, men jeg husker ikke hva som var oppi. Silkeblomster? Hmmm.

    Og som vanlig flott håndarbeid;-)

    SvarSlett
  5. Jeg synes det passer godt med blomster oppi korga, jeg;-) Veldig koselig!

    Og hårbåndet er praktfullt - og perfekt for en praktfull andreklassing!

    SvarSlett
  6. Sikke et fantastisk loppefund - jeg ved heller ikke hvad den er til, men den var helt sikkert også kommet med mig hjem:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.