tirsdag 18. september 2012

Skulle ønske jeg var Petter Smart!



Denne vann kokeren er lagd av Jesse Howard.
På siden sin forklarer han hvordan og hva han har brukt for å sette den sammen.
Han selger også vann kokeren som et byggesett,
med resirkulerte deler og arbeidstegning.
Jeg har så lyst på en, men jeg er redd for at hele kjøkkenet ville brenne ned,
hvis den blir satt sammen av meg.



Jeg skulle virkelig ønske jeg ikke hadde sånn respekt for ledninger og strøm.
Dette er den tøffeste lampa jeg har sett.
Den er lagd av gamle lommelykter kjøpt på ebay og satt sammen av

Lurer på om det finnes svakstrøm kurs per korrespondanse?
Håper alle har en fin tirsdag!

2 kommentarer:

  1. He, he, ja, ledninger og sånt er skikkelig skummelt:-)
    Den lommelyktlampen var råkul!!

    Og hårbåndet under her var helt nydelig!
    Du lager så mye fint!

    Klem

    SvarSlett
  2. Utrolig kule!!
    Håper du har ei fin helg!:)
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.