lørdag 6. oktober 2012

Høstferie.





Tusen takk for alle skjønne kommentarer på den lille giveaway`en min.
Kjempe gøy at så mange vil være med!
Jeg har dessverre vært syk (feber og høst forkjølet),
så jeg har ikke fått besøkt dere alle sammen enda.
Forkjølelsen er på retrett og vi skal en liten tur på hytta.
Milu har høstferie fra skolen og 
vi skal se om vi ikke kan finne noen eikenøtter ute i skogen.
Fant disse skjønne DIY´ene på eikenøtt smykker og flytelys hos
super flinke  5 Orange Potatoes og Recyclart,
som både Milu og jeg har lyst til å prøve oss på.

Håper alle har en fin ferie!
Klem Malu.



4 kommentarer:

  1. Godt du er på bedringens vei:-)
    Kos dere masse i høstferien!

    Klem

    SvarSlett
  2. Oi oi oi!! ELSKER de ideene til DIYs :D Skal sååå prøve meg på de :D Takk!!! :D

    Håper du føler deg bedre :) God bedring videre!

    Klem Katrine
    thegentleflower.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Fin høstferie til dere. Håper dere finner nøtter- er så spent på hva du kan få til med dem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.