søndag 18. november 2012

Kaninene mine skal på julemarked!






Flinke Barbro skal ha julemarked neste helg.
Jeg har laget noen kanin-nåler i mohair og bomull som skal dit sammen med
noen glade stjerner (innlegget under).
Barbro har laget så utrolig mye fint til julemarkedet sitt.
Snakk om handy women.
Hvis du ikke bor i Bergen og ikke har anledning til å gå på julemarkedet hennes,
ville jeg ha tatt meg en tur innom bloggen hennes.
Jeg blir inspirert og imponert vær gang jeg tar meg en tur innom. 

God søndag!
Malu


5 kommentarer:

  1. Så fine dine brocher er :-) Ville ønske at julemarkedet var i København, for så ville jeg helt sikkert komme forbi :-)

    SvarSlett
  2. Det høres ut som et hyggelig selskap, dine kaniner og Barbros kreasjoner:) To flinke damer i duett! Lykke til med markedet.
    Beate

    SvarSlett
  3. Stjernene var kjempefine! Kan jeg legge inn en bestilling på mail eller må jeg komme på julemarked? Og søte dyrenåler! Du er superkreativ, det må jeg si. Og jeg sier nok en gang, dere heklere altså, misunner dere!

    SvarSlett
  4. Så fine ting du har laget. igjen. som alltid :)

    Du og Barbro i samme hytte- må jo bare bli et fyrverkeri av et julemarked. Skulle virkelig ønske at jeg kunne komme!! Kos dere masse- og lykke til!! :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk, snille du! Så koselig:-)
    Måtte smile da jeg så innlegget ditt. Jeg har nettopp laget et innlegg med kaninene dine og:-)
    Stjernene og kaninene dine er bare helt nyyydelige!! Jeg er så glad for å ha de fine tingene dine på julemarkedet.
    De er helt spesielle. Sara har forelsket seg i den hvite stjernen
    og insisterer på at jeg må sette solgt på den:-)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.