tirsdag 4. desember 2012

Årets vakreste adventskalender!

For ikke å snakke om den mest generøse.
Finner du hos Vibeke med den nydelige og inspirerende bloggen 
De 20 første dagene i Desember presenterer hun 36 av sine yndlings kunstnere,
som har donert et kunstverk hver til kalenderen.
Jeg har aldri opplevd en finere kalender.
Du bare kommenterer under det du liker og du er med i trekningen
av de nydelige skattene.

Have the loveliest Advent calender.
The first 20 days of December she will present 36 of her favourite artists. 
 Each have donated an artwork for the calendar,
that you can win if you write a comment under the posts you like.

Jeg gleder meg til trekningen!
:o)

1 kommentar:

  1. :O)du gjør meg inderlig glad med dine gode ord gode malu!!

    og takket være deg så har jeg verden vakreste sommerfugl som pryder bloggen min!!

    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.