tirsdag 23. juli 2013

Flowers in my hair!











Hei!
Vi har vært på landet og kost oss i sommer.
Elsker det når vi kan fråtse i markblomster og gå barbent i gresset.
 For oss er det lykke å komme ut av byen og "opp i trærne".
De to øverste bildene er av små buketter Milu og jeg har plukket.
Som vaser har jeg brukt noen søte
gamle eggeglass kjøpt på ebay
og en dukkehode-vase som jeg har kjøpt på etsy
 av super flinke Amanda Smith.
De to nederste bildene er av Milu og marsvinet hennes Thomas
med St.Hans-kranser som jeg bant til dem til midtsommers festen.

Forsatt god sommer!
Klem fra Malu
 

6 kommentarer:

  1. Herlige bilder!

    Ha en fortsatt fin sommer!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine, søte og morsomme bilder!! Finfin sommeruke til deg :)

    SvarSlett
  3. They are so cute !!!!
    Have a nice evening !
    Anna

    SvarSlett
  4. Unfortunately, I do not understand what you write, but I like the pictures very much. Particulary the guinea pig...

    SvarSlett
  5. Ååå, så koseleg å høyre at du kunne ha tenkt deg å kome på lanseringa av boka mi :) Det varmar :)
    Men eg kan føre deg opp på lista over signerte eksemplar, viss du vil :) Så får du tilsendt boka i posten så snart den kjem frå trykkeriet :)
    Kjempesøte bilde her, eg ler av det søte marsvinet med blomekrans :) Cutie :)
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  6. Jippi, så flott! :)
    Send ein e-post til: hekkanhekkel@yahoo.no med fullt namn og adresse :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.