mandag 30. september 2013

Ampelpotte.
















Kjøpte meg en tøff fluespiser (Kannebærer/Nepenthaceae) her forleden.
Plastpotten var litt stor så jeg fant ingen ampel som passet.
Men man tager hvad man haver. 
Kurven jeg hadde var litt lav så den skjulte ikke plastpotten,
så jeg heklet på en kant med tau.
Det var kjempe enkelt. Stakk bare heklenålen igjennom den øverste
raden med flettet strå og heklet rundt denne.
Etter på var det bare å beregne rett avstand og hekle snorer til oppheng.
Kjøpte meg også en sjokolade-farget Anthurium og dermed ble Bambi en Enhjørning.

God Mandag!

6 kommentarer:

  1. Absolutt ei fin løysing på potteproblemet:)

    SvarSlett
  2. I don't understand a word you typed, but looooove your photo's and blog!

    SvarSlett
  3. Smart! Flott løsning og flott enhjørning ;)

    SvarSlett
  4. Var artig med anthuriumen i den vasen :)
    Smart å hekle høgre kant på potta!! Ha ein fin ferie!!
    klem

    SvarSlett
  5. Så smart - OG pent! Og en enhjøring bør jo alltid være et velkomment innslag i ethvert hjem, vil jeg påstå;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.